Inauguració de l'exposició 'La màgia de la llum' de l'alumnat de l'Escola Calderón
Can Basté
Barcelona
Este evento ya ha finalizado
Inauguración de la exposición 'La màgia de la llum' del alumnado de l'Escola Calderón. Se llevará a cabo el jueves 11 de junio a las 17.30 h en Can Basté, Barcelona.